שחזור הגדרות מערכת – שחזור מערכות מידע בארגון

גורם המעוניין לבצע מעשה שמעבר לגניבה או השמדה של מידע יכול לגרום לשיבושים קשים בפעילות מערכות המידע בארגון.

ניתן להסב נזק משמעותי לכל ארגון על ידי שינוי תצורת רשת, ביצוע שינויים במערכות המידע ומסדי הנתונים. כל האפשרויות הללו יכולים לגרום לשיבוש בפעילות היום יומית ואף לגרום לעצירת העבודה לחלוטין. כיום שחזור הגדרות מערכת ושל פעולות שבוצעו בתשתיות הארגון מבוצעות על ידי ביצוע חקירה של קבצי ה- Log ותחקור כללי של האירוע, אבל זה כבר לא מספיק ולעיתים אף מאוחר מדי.

בכדי לבצע את שחזור התמונה בצורה מיטבית ויעילה נצטרך לזהות מה המשתמש ביקש לעשות ואיפה התרחשו השינויים ועל מי הם השפיעו באמת.

Ekran מאפשרת לך לאתר ולזהות את השינויים שבוצעו במערכת בכך שתוכל לחסוך זמן וכסף. תהליך השחזור מבוצע במדויק רגע לפני שהשינויים בוצעו וגרמו לאיבוד מידע וזמן עבודה חשוב. באמצעות פלטפורמת הניטור וההקלטה של Ekran, תוכל לקבל תמונה מלאה וכל מידע אפשרי אודות הפעולה שבוצעה בכדי לבצע שחזור של אירוע חדירה, תקלה או פעילות תחזוקה וכמובן לבצע את התיקונים הנדרשים בכדי לחזור לשיגרה ולמנוע עיכובים נוספים בתהליך העבודה.

נגן הוידאו מאפשר צפייה ישירה ובהקלטות, בעל מנגנון חיפוש חופשי אשר משתמש במידע שנאסף בתיעוד הפעילות. בכדי למנוע פגיעה במידע חיוני וקריטי עבור פעילות הארגון, יש פרמטרים אשר חיוניים בזיהוי האירוע:

  • המשתמש שביצע את השינויים
  • קבצים, שינוי מערכת שבהם נעשה שינוי או מחיקה
  • הזמן המדויק שבו התרחשו השינויים
דילוג לתוכן