בלוג

איך לשפר פרודוקטיביות של עובדים על ידי ניטור פעילות

אחת המטרות העיקריות של כל חברה היא שיפור הפרודקטיביות של העובדים, שכן השגתה של מטרה זו תוביל לעלייה בגרף ההכנסות השנתי ולריווחיות החברה. במאמר זה נסביר אודות שיפור הפרודוקטיביות של העובדים על ידי מערכת חדשנית שעיקרה ניטור פעילות העובדים.

 

החשיבות של ניטור ובקרת העובדים

תפוקה גבוהה של עובד חיונית להצלחתו של ארגון. הבעיה היא שבמהלך הזמן רמת הפרודקטיבות נוטה לרדת ורוב העובדים זקוקים לתמיכה מתמשכת על מנת להישאר פרודוקטיביים. מחקר שנערך ב- 23 במרץ 2017 על ידי ‘וובטוריאלס’ מוביל למסקנה שפרודוקטיביות נמוכה של עובד יכולה להוביל להפסד פוטנציאל ההכנסות השנתי של החברה בסכום של עד 11,000$. דבר שמחייב טיפול בבעיה. הפתרון היעיל ביותר למניעת ותיקון מצבים של פרודוקטיביות נמוכה בחברה הינו על ידי ניטור פעילות.

חשוב לקחת בחשבון שניטור פעילות העובדים על ידי שימוש בוידאו, מערכות מעקב והקלטות טלפוניות אינו בהכרח הדרך הטובה ביותר וזאת משום ששיטות אלו מצריכות שימוש נרחב במחשבים. נכון להיום יש אפשרות לייעל את כל הקשור אל ניטור ובקרת פעילות העובדים על ידי מערכת חכמה אחת שמאפשרת חשיפה לכל אותן פעולות אותן מבצע העובד במהלך יום עבודתו. האינפורמציה הנאספת באותו היום תחשוף בפני המנהל את הסיבה לפרודוקטיביות הנמוכה של העובד ותאפשר לו לנקוט באמצעים היעילים ביותר לתיקון המצב.  

המערכת ושיפור הפרודוקטיביות

שימוש במערכת ניטור פעילות משתמשים של חברת אקרן תוביל לאותה תוצאה בה מעוניינים, קרי, העלאת הפרודוקטיביות בקרב העובדים ושיפור כמותי וזאת על ידי הפעולות הבאות:

הערכה נכונה של פרודוקטיביות העובד – המערכת תספק למנהל מידע אודות ההספק הכמותי של העובדים, דבר שיאפשר לו להגיע למסקנה הנכונה באשר לרמת הפרודוקטיביות של כל אחד מעובדיו. לאחר קבלת הנתונים, המנהל יוכל לפנות אל העובדים המוצלחים ביותר ולתגמל אותם כראוי, דבר שיוביל את העובדים האחרים לרצות לבצע העבודה באופן הטוב ביותר על מנת לזכות בתגמול.

הקטנת רמת הסחת הדעת הטכנולוגית – המערכת מאפשרת למנהלים להיחשף אל אותם אתרי אינטרנט (ואפליקציות) אליהם מתחברים העובדים ולהחליט מהם האתרים אליהם תיחסם הגישה של העובד וזאת משום שאינם קשורים בשום צורה לעבודתו.

התייעלות של לוח הזמנים – הקלטת הוידאו של פעילות העובד תאפשר למנהל להבין כמה זמן לוקח לעובד להשלים כל מטלה ובהתאם לפעול לייעול של עומסי העבודה, להקצאת עבודה נכונה ולתזמון נכון של הפסקות קצרות, ישיבות עבודה ופגישות עבודה בהתאם לשעות העומס והשעות הפחות עמוסות ביום העבודה.

שיפור מיומנות העובד – המנהל יוכל להשתמש במידע שהתקבל (הקלטת תהליכי העבודה ושיחות טלפונית), על מנת לאתר את נקודות החולשה של העובד והטעויות שנעשו על ידו ובהתאם להראות לו כיצד ניתן לתקן את הדברים, דבר שיוביל לרמת מיומנות גבוהה יותר ובהתאם לפרודוקטיביות גדולה יותר.

פתרון סכסוכים – באם הלקוח אינו מרוצה מהשירות שניתן לו על ידי עובד החברה, מערכת ניטור פעילויות עובדים של אקרן תאפשר למנהל להקשיב לשיחה שנערכה בין שני הצדדים ולפעול בהתאם על מנת לפתור את הבעיה. בנוסף, פעמים רבות, השיחה הטלפונית המוקלטת יכולה לשמש גם כראיה  משפטית.

תיקון התנהגות לקויה של העובד – המערכת תאפשר חשיפת הרגלי עבודה שליליים או בעייתיים של העובד ותיקונם.  

לסיכום, המערכת החכמה של חברת EKRAN מאפשרת סקירה בזמן אמת של כל פעילויות העובד, כאשר כל פעולה מגובה בהקלטה ותיעוד ויזואלי. כל אלו מאפשרים פיקוח על העובדים, ניתוח פעולותיהם, תיעוד מלא של הפעולות ושימוש בכל אלו למטרת אבטחת המידע בארגון ושיפור הפרודוקטיביות של העובדים.

 

עוד בנושא

ניטור רשת

ניטור עובדים

הקלטת פעילות משתמשים 

שחזור הגדרות מערכת


גרסת ניסיון
התחל היום ונסה את מערכת Ekran והתקן בסביבה שלך
או נסה את הדמו שלנו און ליין.

בקשו גישה ל-EKRAN כדי לקבל גרסה אינטראקטיבית לניסיון

שדות חובה*

האימייל שלך*

שם פרטי*

שם משפחה*

טלפון*

שם חברה*

שים לב: גם אם כבר ביקשת גישה ולסיסמא שלך פג התוקף אתה עדין תוכל לבקש בקשה חוזרת!

Close